Як витрачають гроші українські онлайн-покупці (інфографіка)

Згідно з результатами дослідження GfK і OLX, кожен третій інтернет-користувачів в Україні надає перевагу купувати товари в онлайн-магазинах. Більше 80% зробили від 5 до 20 покупок в інтернеті за останній рік, а ще 17% — більше 20. За даними GfK, найчастіше українці купували побутову техніку і електроніку (45%), одяг (43%), а також косметику та парфумерію (37%). Також збільшився попит на товари для будинку порівняно з 2018 роком.
Існують різні причини такої високої популярності онлайн-магазинів. Покупці, які шукають в інтернеті речі для дітей, меблі, одяг, вважають, що в інтернеті можна знайти товари за більш низькою ціною. Респонденти, які купують онлайн одяг і мобільні телефони заявили, що їм не подобається ходити по магазинах і вибирати товар.
За результатами дослідження, онлайн-покупці розподілилися по території України так:
Центральна Україна |
24% |
Західна Україна |
23% |
Південна Україна |
17% |
Східна Україна |
13% |
Північна Україна |
12% |
Київ |
10% |
В основному в онлайн-магазинах купують українці віком від 26 до 35 років. Середній дохід зріс на 8% і тепер становить близько 5600 грн. Відзначимо, що середній дохід українця, який не купує на онлайн-платформах — 3900 грн. Близько 51% користувачів вважають за краще робити покупки за допомогою спеціальних мобільних додатків.
Також у дослідженні зазначено, що найбільш популярний спосіб отримання покупок — це кур'єрська служба. Більшість користувачів віддають перевагу безготівковим методів оплати (38%), українці часто оплачують покупки готівкою через кур'єра (22%). Близько 15% покупців перераховують гроші на банківську картку, а 12% користувачів оплачують товар за накладною.
- ВУЛИЧНИЙ ОДЯГ від NASAКолекцію одягу для NASA розробив 30-річний художник-модельєр Герон ПрестонВУЛИЧНИЙ ОДЯГ від NASA